2013. január 5., szombat

3.rész

Sziasztok!

Meghoztam az új részt, kicsit rövid lett, de remélem tetszeni fog :)


-Na mi van macsó, eddig bírtad? -mosolyogtam bele a csókunkba
-Nehéz volt kibírnom, hogy ne tegyem meg, de most.... -be se fejezte, el kezdte falni az ajkaimat. A lábaimat a dereka köré fontam, a kezét a fenekem alá rakta és úgy vitt fel a hálóba. Óvatosan letett az ágyra, majd elkezdte csókolgatni a nyakamat amit én csak halk nyögésekkel jutalmaztam. Le vette rólam a pólót és a nadrágot majd tovább csókolgatott. A melleimnél sokáig elidőzött, majd rátért a hasamra.
-Cris... ülj fel -suttogtam mire engedelmeskedett. Levettem róla  a nadrágot, majd a pólót. Végig simítottam kidolgozott felsőtestén, majd egy gyengéd csókot adtam rá. Ez feltüzelte, visszadöntött az ágyra, majd levette a többi fölösleges ruhadarabot. Ott feküdtünk mindketten meztelenül, végül megtörtént aminek meg kellett történnie...

 Mikor reggel felkeltem már egyedül voltam az ágyban. Az éjjeli szekrényen egy levél várt, amin felismertem Cris kézírását.
"Elmentem edzésre, nem volt szívem felkelteni téged. Dél fele jövök vadmacskám :P csók, Cris"

Ezek szerint egyedül vagyok a lakásban, akkor nem is kell felöltöznöm. Habár akkor sincs túl sok ruha rajtam amikor Cris itt van.
A mi kapcsolatunk eléggé furcsa. De talán kezdem az elején....
Születésem óta ismerem Crist, a szüleink jó barátok már ezer éve, ezért sokszor jött össze a két család. A bátyám és Cris jó barátok voltak, én meg folyton mentem utánuk, és így lettünk Crissel a legjobb barátok. Húgaként tekintett rám, egészen 15 éves koromig. Vele csókolóztam először, de mielőtt bármi is kialakulhatott volna, leszerződtette őt a Manchester United. Ő költözött Manchesterbe, én meg maradtam otthon, és teljesen unalmas volt az életem nélküle. Néha-néha hazajött Cris, de teljesen megváltozott. Nőcsábász lett, és ez nekem borzasztóan fájt. Minden héten a nőügyeiről olvastam az újságban és az interneten. Szebbnél szebb modellekkel jött össze. És az is előfordult, hogy mikor hazajött, engem nem értesített, és nem is jött el hozzám, csupán csak a testvéreitől tudtam meg, hogy volt itthon. Eltávolodtunk....
Engem felfedezett egy ügynök, ezért elkezdtem modellkedni. 19 voltam mikor egy munka során találkoztunk Manchesterben. Az első este lefeküdtünk. Azóta tart köztünk ez, csak szex és más semmi. Ha voltak barátnői akkor is összefeküdtünk, de ez egyikünket se érdekelte. Csak akkor nem volt köztünk semmi ha nekem voltak barátaim, igaz ez nem sokszor fordult elő. Már nem érzek iránta semmit, csak barátságot, és ez így jó....

Na hagyjuk az emlékeket, ideje ebédet csinálni mielőtt Cris hazaér.
Csináltam egy kis Portói csirkét rizzsel, Crisnek salátával. Épp végeztem mikor kinyílt a bejárati ajtó, és hang szűrődött be. Pár pillanat múlva megjelent Cris, mögötte Fabio, Marcelo, Pepe, Mesut és Ramos.
-Szia cica -adott egy puszit az arcomra Cris. A többiek nem tudnak rólunk, ezért nem is csókolhat meg előttük.
-Na sziasztok. Ti meg mi járatban? -néztem a srácokra miután köszöntöttem őket.
-Csak nem zavarunk? -vigyorgott rám Ramos
-Nem, csak nem tudtam, hogy jöttök Ramosito. Csináltam kaját, kértek? -néztem rájuk, mire elkezdtek bólogatnak.
-Istennő vagy Cat -adott egy puszit az arcomra Mesut
-Ezt bárcsak többet hallanám -nevettem majd mertem nekik.
-Te nem eszel Cat? -nézett rám Cris mikor leültek az asztalhoz.
-Most nem, inkább lefekszem aludni. De ti csak egyetek, sziasztok -integettem majd felmentem a szobámba és lefeküdtem aludni.
Arra ébredtem, hogy valaki simogatja az oldalamat. Kinyitottam a szemem, és Crissel találtam szembe magam.
-Szia hétalvó -mosolygott rám
-Szia. A srácok?
-Már elmentek. Mért nem ettél velünk? -gondoltam, hogy rákérdez...
-Tudod, nem tudtam, hogy a srácok is jönnek, persze nem zavart, csak nem számítottam rájuk -vallottam
-Tudtam, hogy innen fúj a szél. Az én hibám, legközelebb szólok ha jönnek, oké?
-Oké. -mosolyogtam rá mire megcsókolt
-Nem tudok betelni veled -mondta miután elengedte ajkaimat
 

-Igen? -néztem rá kihívóan
-Ne csináld cica, tudod, hogy imádom mikor úgy nézel
-És ez baj? -néztem rá továbbra is kihívóan, mire lecsapott ajkaimra és elkezdett vadul csókolni.
Újabb szenvedélyes órákat töltöttünk el együtt, majd elaludtam Cris karjaiban...

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Először is ne haragudj, hogy csak most írok neked, de most itt vagyok és talán ez a fontos. :) Nekem tetszik a történeted és kíváncsi vagyok, mit fogsz ebből az egészből kihozni, illetve, hogy hol lesz az a pont, ahol már érzelmek is kialakulnak köztük. Szóval nagyon várom a folytatást és igyekszem minden részhez írni pár sort majd! Puszillak, N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm, hogy írtál, és örülök, hogy tetszett :)
      Puszi, Vivi

      Törlés
  2. Szia!

    Nah meg is érkeztem.

    Szóval, Cat olyan határozott abban, hogy ez csak sex és más semmi, mintha ezt még mindig bizonyítani akarná magának, vagy valami olyasmi mint mikor mész a boltba és nem írod fel mit kell venni, de mondogatod, hogy el ne felejtsd. Ez jutott róla eszembe! :-D

    Levettem rögtön mikor Cris hazavitte a csipet csapatot, hogy nem tetszett annyira Catnek, mert ő már Crissel akart lenni.

    Sántít ez Cat oldaláról, szerintem még mindig szereti, és Crisnél van egy nagy kérdőjel a fejemben....Neki ez így egy kényelmes kapcsolat, de akkor sem tudom mit gondol.

    Várom a kövi részt!

    Puszillak
    Brigi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy írtál :)
    Puszi, Vivi

    VálaszTörlés