2013. január 2., szerda

2. rész

Sziasztok! 

Meghoztam a 2. részt, remélem tetszeni fog. Kérlek, írjatok komit, hogy mit gondoltok a részről, köszönöm :)

 -Catarina, Isten hozott -ölelt meg Mou -Rég nem jöttél hozzánk.
-Tudom José, de egyszerűen nem volt időm, de most itt vagyok, és nem tudom, hogy tudod-e, de ide fogok költözni -közöltem mosolyogva
-Ideköltözöl?? -nézett rám döbbenten Mou majd folytatta -Nem tudtam róla, de örülök neki -mosolyodott el
-Nem mondta Cris? -kérdeztem, bár sejtettem a választ
-Nem. Biztos csak magának akar, ki akar téged sajátítani, ezért nem szólt -vigyorgott.
-Nagy szerencséd José, ha valamelyik ütődött mondta volna ezt, már fejbe csaptam volna -nevettem el magam
-Ez megtiszteltetés -nevette el ő is magát -De most mennem kell, mindjárt vége az edzésnek -kacsintott rám majd elment



Imádom ezt a pasast, hatalmas figura. Először nem gondoltam volna róla, hogy ilyen vidám, vicces ember. A sajtón keresztül azt hiszi az ember, hogy egy mogorva, begyöpösödött alak. Pedig nem, én nagyon megszerettem. Mikor Cris bemutatott neki egyből megkedveltem, nagyon jól kijövök vele, ezért is engem mindig beenged az edzésekre, stb.
Fél óra múlva vége lett az edzésnek. A srácok ballagtak le a pályáról, egész pontosan felém jöttek. Az egyetlen ember aki futott az Marcelo volt, az én bongyor hajú kis barátom. Mikor odaért 
elém felkapott és megpörgetett.
-Én is örülök neked Marcika, de most már engedj el kérlek -mondtam neki nevetve mire elengedett.
-Bocsi Cat -mosolygott rám, majd megölelt és adott 2 puszit
-No lám, téged is látni elveszett báránykám? -vigyorgott rám Ramos mire fejbe vágtam -Aúú, ezt most mért kaptam?
-Mert csak -mosolyodtam el -Na gyere ide te nagy mamlasz -öleltem meg
-Nem is vagyok mamlasz -próbált sértődött arcot vágni, de ez nem jött össze neki, mert elröhögte magát.
-Ne öljétek már folyton egymást, rosszabbak vagytok mint a gyerekek -szólt ránk valaki mögülünk, mire odanéztem.
-Iker -megöleltem és adtam neki 2 puszit -Jó látni Kapusok Gyöngye
-Téged is kislány -mosolygott rám.
Sorban köszöntöttem az odaérkező focistákat. Az utolsó az én drága barátom volt. Mikor odaért rám nézett azzal az ezerwattos mosolyával. Én egyből a nyakába ugrottam, hiszen elég rég nem találkoztunk
-Na mi van cica, ennyire hiányoztam? -ölelt meg, de így is tudtam, hogy vigyorog.
-Mért, talán én nem hiányoztam neked? -néztem rá karba tett kézzel mire mindenki elkezdett nevetni.
-Ti rosszabbak vagytok, mint a házasok. Srácok, gyerünk öltözni-haladt el mellettünk Mou, mire a többiek bementek az öltözőbe.
-Megvársz? -nézett rám aranyosan Cris, mire csak bólintottam. Bement az öltözőbe, én addig kint vártam. Viszonylag hamar végzett, furcsállottam is mikor ő jött ki elsőnek az öltözőből
-Beléd meg mi ütött, hogy ilyen hamar végeztél? Csak nem lázas vagy? -rátettem a kezem a homlokára, mire elkezdett nevetni
-Hahaha. Nagyon vicces vagy Cat. Csupán csak siettem, mert te itt vagy -rám kacsintott mire elmosolyodtam -Mehetünk cica?
-Máris, csak elköszönök a srácoktól -mondtam, majd benyitottam az öltözőbe. Sokukon már alig volt ruha, mikor megláttak elkezdték takargatni magukat
-Bocsi srácok, csak köszönni jöttem, majd még találkozunk sziasztok -dobtam feléjük egy puszit aztán már mentem is. Cris kint várt.
-Most már mehetünk. -mondtam mire elvigyorodott
A portán elkértük a bőröndjeimet, majd elindultunk a parkolóba. Beszálltunk a kocsiba, majd elindultunk kajálni.
-Nem igaz..amíg én ezt a nyúltápot eszem, de ínycsiklandó kajákat eszel előttem... -nézett rám durcásan Cris. Ugyanis amíg én hamburgert ettem sültkrumplival, ő csak egy nagy adag salátát rendelt.
-Anyunak köszönhetem, hogy ilyen alakom van -nyújtottam ki a nyelvem Crisre.
-Ne röhögj ki -fogta meg a nyelvemet Cris
-Kjisztiánó, enygedd ej a nyejvemet -néztem rá, de ő csak nevetett
-Kjisztiánó -néztem rá csúnyán mire végre elengedte.
-Aranyos voltál -nevetett mire oldalba vágtam
-Nem volt vicces.
-Dehogyisnem -nevetett tovább, de aztán abbahagyta.
Megkajáltunk, majd Cris házába mentünk. Nála fogok lakni amíg nem találok magamnak valami lakást.
-Isten hozott a Ronaldo rezidencián -nyitotta ki nekem az ajtót Cris, mire beléptem.
-Ez a ház cseppet se változott. Még mindig hatalmas.
-A szokásos szoba jó lesz baba? -nézett rám Cris miközben felment az emeletre
-Persze. De én is fel tudom ám vinni a bőröndöket. -mentem utána és próbáltam kivenni a kezéből a bőröndöket, de nem engedte, ezért inkább mentem utána.
-Tessék kislány -tette le a bőröndöket a szobában, majd rám nézett.-Cica, nekem most telefonálnom kell egyet, de nemsokára jövök.
-Rendben, addig elmegyek zuhanyozni.
-Lent várlak -adott egy puszit az arcomra, majd kiment.
Elővettem valami kényelmes ruhákat és fehérneműt, majd bementem zuhanyozni. Amikor végeztem magamra csavartam a törölközőt, és visszamentem a szobába. Felvettem az előkészített ruhákat, majd lementem a konyhába.
Cris még mindig telefonált mikor leértem. Öntöttem magamnak egy pohárba vizet, majd felültem a konyhapultra. Cris odajött hozzám, de közben még telefonált. A szabad kezét rá rakta a combomra és úgy beszélt.
-Igen igen. Persze, így jó lesz. Eltaláltad. Na szia. -tette le a telefont majd rám nézett. -Végeztél cica?
-Ahha. Jól esett a zuhany.
-Akkor jó -simogatta meg az arcomat, majd megcsókolt....

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök, hogy ilyen hamar itt van a kövi rész!
    Mout tényleg nem ilyennek képzelem, de könnyen lehet hogy tényleg ilyen.
    A srácok hozták a formájukat. Szegény Sese még ki is kapott a buksijára.
    Le se tagadhatnák, hogy odavannak egymásért Cris és Cat.

    Na most kíváncsi vagyok, hogy is lesz betartva a sex és semmi több kapcsolat.

    Várom a folytatást!

    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Én el tudom képzelni, hogy Mou ilyen, és tényleg nagyon megszerettem őt :)
      Igyekszek sűrűn hozni, csak a másik 3 blogomhoz is kell írnom, ezért picit nehéz, de megpróbálom megoldani :)

      Törlés